Általános szerződési feltételek
Általános információ
Szolgáltatásunkat belföldi Vásárlók részére hoztuk létre. Szerződéskötés csak magyar nyelven jöhet létre. A megrendelés leadása, kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a http://www.berkemannpest.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailben, levélben leadott rendeléseket a szolgáltató nem fogad el.
A web áruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.
Szállítási módok:
Személyes átvétel üzleteinkben
Kiszállítás
A kiszállítást (annak választása esetén) a MPL futárszolgálat végzi. Ha nem akarja egész nap a futárt várni, és a munkahelyére sem szeretné kérni, kérje PostaPontra a csomagot.
Ha PostaPontra, Mol PostaPontra, vagy Csomagautomatába kéri a kiszállítást, a PostaPont nevét és címét a Postázási cím ill. a megjegyzés rovatba írja be.(Itt kiválaszthatja : www.postapont.hu)
A megrendelés visszaigazolását követően 2-5 munkanapon belül házhoz szállítjuk a terméket.
Előfordul, hogy egyes termékek nincsenek raktáron, de ettől függetlenül a kiválasztott modellt helyezze a kosárba, és mi bekérjük Önnek a központi raktárból.
Természetesen a visszaigazoláskor tájékoztatjuk Önt a várható kiszállításról.
Szállítási költségek:
– előre utalással: 2.300,- Ft
– utánvéttel: 2.800,- Ft
– Személyes átvétel üzletünkben: ingyenes (A megrendelt terméket két munkanapig (48 óra) tudjuk félretenni a vásárló részére.)
Berkemann Pest :1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B
Nyitva tartás: H-P 10-18 óráig Szo:10-13 óráig
Fizetési módok:
utánvéttel (ez esetben a szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával)
előre utalással: Edinamárk-Cipő Kft. (OTP 11710002-21096758-00000000)
- személyes átvétel üzletünkben (Üzletünkben lehetősége van egészségpénztári kártyával is fizetni)
Előre utalásnál a termékek postázását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.
A webáruház nincs online kapcsolatban a raktárunkkal, az árukészletet több helyen is értékesítjük, ezért a megrendelés csak akkor válik véglegessé, ha az áru meglétéről e-mailben értesítjük a Vásárlót.
Kérjük fokozottan ügyeljen a cipős dobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban – piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal – érkeznek vissza cégünkhöz, vagy a Posta futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000,- Ft-ot levonunk.
Utánvéttel visszaküldött csomagot soha nem veszünk át.
Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk, erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak.
Távszerződés
A szerződés tárgya a www.cipoaruhaz.com web áruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A web áruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak. A web áruházban található ajánlatok az adott időpontban hatályosak.
A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak az “Edinamárk-Cipő Kft” e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre az Edinamárk-Cipő Kft. mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
Amennyiben a Vevő a vásárlás során házhoz szállítást kért, a Szolgáltató köteles a kiválasztott fizetési módnak megfelelően – vagy utánvétellel, vagy az átutalást követően – a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott termék(kek)et az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni!
Ha a Vevő személyes átvételt jelöl meg a vásárlás során, Szolgáltató köteles az általa biztosított üzlethelyiségben a termékeket Vevőnek átadni.
Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében, ez esetben a távszerződés a Felek között nem jön létre.
Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – Szolgáltató részére az általa kiválasztott módon megfizetni.
Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A webáruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az Edinamárk-Cipő Kft nem iktatja.
Elállás
Például:
Nem megfelelő méretválasztás,
Minőségi kifogás,
Nem megfelelő modellválasztás
A termék visszaküldése esetén a visszaküldési költség a vásárlót terheli.
A fogyasztókra vonatkozó jogokat a 45/2014. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza, összefoglalva:
A fogyasztót elállási jog illeti meg. Az elállási jog a termék átvételét követően, vagy szolgáltatás esetén a szerződéskötést követően 14 naptári napon belül gyakorolható. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek, a termék eredeti csomagolásában az eredeti számlával együtt. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül szolgáltató részére. A vásárló az esetben állhat el a vásárlástól anyagi következmények nélkül, ha a terméket eredeti állapotban vissza tudja szolgáltatni. (Az eredeti állapot a termék gyári csomagolására is vonatkozik.) Abban az esetben ha a terméket a vevő használatba vette és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vásárló felelősséggel tartozik cégünknek. Az áru ellenértékét az Edinamárk-Cipő Kft köteles 14 napon belül visszafizetni vásárló részére. A termék visszaküldésének költségén túl a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Méret vagy modellcsere:
Méret vagy modellcserénél a postázási költség egységesen: 2.000,- ft (Ezt az összeget lehet banki utalással, vagy utánvéttel fizetni, az utánvét összege +500,- Ft)
Ha értékkülönbözetet kell fizetnie a csere miatt a vásárlónak , azt megteheti:
- előre utalással ( nincs plusz költség)
- utánvéttel az áru átvételekor (+ 500,- ft az utánvét díja)
A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
2013 január 01.-től Kft, Bt, vagy Egyéni vállalkozó, illetve egyéb szervezet, vagy gazdálkodói csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló NEM élhet a 14 napos elállási joggal!
Az egymástól távol lévők között létrejött szerződés esetében, a fogyasztót illeti meg az elállási jog, ez esetben pedig a vásárló nem a fogyasztó!
Az elállási nyilatkozatot ide kattintva elérheti:
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Az elállás történhet:
személyesen az alábbi címen:
1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B Kedden és Csütörtökön 10-18 óráig
vagy e-mailben: rendeles@cipoaruhaz.com
Garancia/ Szavatosság
Garancia és szavatosság tekintetében az általunk forgalmazott cipőkre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben és a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre 1 év/két év kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. Egy éven belül vitás esetben a szakértői vélemény költségei a kereskedőt, a továbbiak során a Vevőt terhelik.
A hibás termék visszajuttatásának költsége minden esetben a Vevőt terheli. Utánvéttel, vagy portósan feladott csomagot soha nem veszünk át.
A rendeletnek megfelelően, a javítható hibát szakműhelyben, a saját költségünkön megjavíttatjuk és a terméket a legrövidebb időn belül a vásárló részére visszajuttatjuk.
Nem javítható hiba esetén a vásárló döntésének függvényében, a hibás terméket kicseréljük, vagy visszafizetjük a termék vételárát.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az alábbiak a SZAVATOSSÁGI JOGOK ELVESZTÉSÉVEL JÁRNAK:
– nem rendeltetés szerű használat,
– a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,
– az esetlegesen felfedezett hibák (rejtett anyag, vagy gyártási hiba) legfeljebb két hónapon túli jelzése,
– sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás,
– házilagos javítás.
A lábbeli használhatóságával, rendeltetésével, tisztításával és ápolásával kapcsolatos tájékoztatót minden esetben mellékelünk a cipő csomagolásában.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Edinamárk-Cipő Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Edinamárk-Cipő Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Rövidebben:
Garancia és szavatosság tekintetében az általunk forgalmazott cipőkre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben és a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre 1 év/két év kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. 1 éven belül vitás esetben a szakértői vélemény költségei a kereskedőt, a továbbiak során a Vevőt terhelik.
Panaszügyintézés (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):
telefonon: 06.1.9505821
személyesen : 1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B – Kedden és Csütörtökön 10-18 óráig
e-mailben: rendeles@cipoaruhaz.com
Kellemes vásárlást kívánunk webáruházunkban!