Webáruház üzemeltetőjének adatai

Szolgáltató neve: Edinamárk-Cipő Kft.

Szolgáltató címe: 1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B

Szolgáltató email címe: rendeles@cipoaruhaz.com

Szolgáltató telefonszáma: 06.1.950-5821

Szolgáltató adószáma: 12249109-2-42

Szolgáltató cégjegyzék száma: 01-09-569000

Szolgáltató bankszámla száma: (OTP 11710002-21096758-00000000)

Nemzetközi kód: HU12249109

Békéltető testület neve: BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Békéltető testület címe: 1016.BUDAPEST, KRISZTINA KRT. 99.

Békéltető testület telefonszáma: 06.1.488-2131

 

Általános szerződési feltételek

Általános információ

Szolgáltatásunkat belföldi Vásárlók részére hoztuk létre. Szerződéskötés csak magyar nyelven jöhet létre. A megrendelés leadása a cipoaruhaz.com internetes web áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a http://www.cipoaruhaz.com webcímen. Telefonon, faxon, e-mailben, levélben leadott rendeléseket a szolgáltató nem fogad el.

A web áruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

Szállítási módok:

Személyes átvétel üzleteinkben

Kiszállítás

kiszállítást (annak választása esetén) a MPL futárszolgálat végzi. Ha nem akarja egész nap a futárt várni, és a munkahelyére sem szeretné kérni, kérje PostaPontra a csomagot.

Ha PostaPontra, Mol PostaPontra, vagy Csomagautomatába kéri a kiszállítást, a PostaPont nevét és címét a Postázási cím ill. a megjegyzés rovatba írja be.(Itt kiválaszthatja : www.postapont.hu)

A megrendelés visszaigazolását követően 3 munkanapon belül házhoz szállítjuk a terméket.

Szállítási költségek:

– előre utalással:  1.380,- Ft

– utánvéttel:          1.680,- Ft                                                                                                                      

– Személyes átvétel üzletünkben:  ingyenes

– 35.000,- Ft feletti vásárlás esetén INGYENES

Berkemann Pest (Le Scarpe Cipőbolt) 1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B 

                                   Nyitva tartás: H-P 10-18 óráig Szo:9-13 óráig

A megrendelt terméket két munkanapig (48 óra) tudjuk félretenni a vásárló részére.

Fizetési módok: 

  • utánvéttel (ez esetben a szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni)

  • előre utalással: Edinamárk-Cipő Kft. (OTP 11710002-21096758-00000000)

  • személyes átvétel üzletünkben (Üzletünkben lehetősége van egészségpénztári kártyával is fizetni)

Előre utalásnál a termékek postázását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

A webáruház nincs online kapcsolatban a raktárunkkal, az árukészletet több helyen is értékesítjük, ezért a megrendelés csak akkor válik véglegessé, ha az áru meglétéről e-mailben értesítjük a Vásárlót.

Kérjük fokozottan ügyeljen a cipős dobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban – piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal – érkeznek vissza cégünkhöz, vagy a Posta futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000,- Ft-ot levonunk.

Utánvéttel visszaküldött csomagot soha nem veszünk át.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk, erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak.

Távszerződés

A szerződés tárgya a www.cipoaruhaz.com web áruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A web áruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak. A web áruházban található ajánlatok az adott időpontban hatályosak.

A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak az “Edinamárk-Cipő Kft” e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre az Edinamárk-Cipő Kft. mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Amennyiben a Vevő a vásárlás során házhoz szállítást kért, a Szolgáltató köteles a kiválasztott fizetési módnak megfelelően – vagy utánvétellel, vagy az átutalást követően – a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott termék(kek)et az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni!

Ha a Vevő személyes átvételt jelöl meg a vásárlás során, Szolgáltató köteles az általa biztosított üzlethelyiségben a termékeket Vevőnek átadni.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében, ez esetben a távszerződés a Felek között nem jön létre.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – Szolgáltató részére az általa kiválasztott módon megfizetni.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A web áruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az Edinamárk-Cipő Kft nem iktatja.

Elállás

Például:

Nem megfelelő méretválasztás,

Minőségi kifogás,

Nem megfelelő modellválasztás

Helytelen csomag visszaküldés

A termék visszaküldése esetén a visszaküldési költség a vásárlót terheli.

A fogyasztókra vonatkozó jogokat a 45/2014. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza, összefoglalva:

A fogyasztót elállási jog illeti meg. Az elállási jog a termék átvételét követően, vagy szolgáltatás esetén a szerződéskötést követően 14 naptári napon belül gyakorolható. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek, a termék eredeti csomagolásában az eredeti számlával együtt. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül szolgáltató részére. A vásárló az esetben állhat el a vásárlástól anyagi következmények nélkül, ha a terméket eredeti állapotban vissza tudja szolgáltatni. (Az eredeti állapot a termék gyári csomagolására is vonatkozik.) Abban az esetben ha a terméket a vevő használatba vette és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vásárló felelősséggel tartozik cégünknek. Az áru ellenértékét az Edinamárk-Cipő Kft köteles 14 napon belül visszafizetni vásárló részére.  A termék visszaküldésének költségén túl a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási nyilatkozatot ide kattintva elérheti:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Az elállás történhet:

személyesen az alábbi címen:

1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B Kedden és Csütörtökön 10-18 óráig

vagy e-mailben: rendeles@cipoaruhaz.com

Garancia/ Szavatosság

Garancia és szavatosság tekintetében az általunk forgalmazott cipőkre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben és a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre hat hónap/két év kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. Az első hat hónap során vitás esetben a szakértői vélemény költségei a kereskedőt, a továbbiak során a Vevőt terhelik.

A hibás termék visszajuttatásának költsége minden esetben a Vevőt terheli. Utánvéttel, vagy portósan feladott csomagot soha nem veszünk át.

A rendeletnek megfelelően, a javítható hibát szakműhelyben, a saját költségünkön megjavíttatjuk és a terméket a legrövidebb időn belül a vásárló részére visszajuttatjuk.

Nem javítható hiba esetén a vásárló döntésének függvényében, a hibás terméket kicseréljük, vagy visszafizetjük a termék vételárát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az alábbiak a SZAVATOSSÁGI JOGOK ELVESZTÉSÉVEL JÁRNAK:

– nem rendeltetés szerű használat,

– a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,

– az esetlegesen felfedezett hibák (rejtett anyag, vagy gyártási hiba) legfeljebb két hónapon túli jelzése,

– sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás,

– házilagos javítás.

A lábbeli használhatóságával, rendeltetésével, tisztításával és ápolásával kapcsolatos tájékoztatót minden esetben mellékelünk a cipő csomagolásában.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Edinamárk-Cipő Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Edinamákr-Cipő Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Rövidebben:

Garancia és szavatosság tekintetében az általunk forgalmazott cipőkre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben és a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre hat hónap/két év kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. Az első hat hónap során vitás esetben a szakértői vélemény költségei a kereskedőt, a továbbiak során a Vevőt terhelik.

A hibás termék visszajuttatásának költsége minden esetben a Vevőt terheli. Utánvéttel, vagy portósan feladott csomagot soha nem veszünk át.

A rendeletnek megfelelően, a javítható hibát szakműhelyben, a saját költségünkön megjavíttatjuk és a terméket a legrövidebb időn belül a vásárló részére visszajuttatjuk.

Nem javítható hiba esetén a vásárló döntésének függvényében, a hibás terméket kicseréljük, vagy visszafizetjük a termék vételárát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az alábbiak a SZAVATOSSÁGI JOGOK ELVESZTÉSÉVEL JÁRNAK:

– nem rendeltetés szerű használat,

– a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,

– az esetlegesen felfedezett hibák (rejtett anyag, vagy gyártási hiba) legfeljebb két hónapon túli jelzése

– sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás,

– házilagos javítás

A lábbeli használhatóságával, rendeltetésével, tisztításával és ápolásával kapcsolatos tájékoztatót minden esetben mellékelünk a cipő csomagolásában.

Panaszügyintézés  (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):

  • telefonon: 06.1.9505821

  • személyesen : 1102.Budapest, Kőrösi Csoma S. út 6/B – Kedden és Csütörtökön 10-18 óráig

  • e-mailben: rendeles@cipoaruhaz.com

Kellemes vásárlást kívánunk webáruházunkban!